Mebrure sağol kuzum yarın geçmezse öyle yaparım şuan gitmem birsey ifade etmeyecek çünkü devlet kontrolluyum doktor şuan yok.buyudugu için de olabilir daha 1 hafta önce randevum vardı her gittiğimde doktor çok çok hareketli bir bebek der gerçekten öyle tekmeleri bile canımı acıtıyor ilk kez başıma geldiği için bilemedim bir yeriyle bastırıyor canım acıdığı için de acıyan yere dokununca hissediyorum oranın sert olduğunu ama herhangi bir şişlik yok sadece karnım sanki geriliyor