Gzdmrt2905 acemimuhendisanne inşallah aklında şüphe kalmasın kan ver için rahat eder daha kesin sonuç veriyor 🤲🏻🌸
vveraa acemimuhendisanne var gibi geldi bana açıkçası ama varsa da çok çok küçüktür bence yarın sabah ilk idrarla kaset testi tekrarlayın hemen kan vermeyin 😇
17papatya acemimuhendisanne Canım test bozuk gibi duruyor tabii inşallah hamilesindir🙏🏻1 2 gün daha bekle testi tekrarla
acemimuhendisanne 17papatya 2 gün bekleyip en azından adetime daha yakınken tekrarlamak daha sağlıklı olacak herhalde 😥
vveraa acemimuhendisanne evde bi kaç test bulundurun ben aynı idrarla 4 test yapmıştım inanamayıp 😅😅 kaset en iyisi de siz bilirsiniz
Gmzbiri acemimuhendisanne predictor, comfort gibi markalara bakabilirsin canım. Eczaneye söylediğinde direkt veriyolar herhangi birini
annoria acemimuhendisanne Evet hayalet çizgi var yaptıktan sonra kaç içinde çıktı maximum 5 dk içinde çıkması gerekiyor
acemimuhendisanne annoria çok beklemedim ilk anda hayalet çizgi vardı sonra böyle hafif dağıldı test bozuk mu ben mi salladım çok fazla anlayamadım
Brn23 Gzdmrt2905 beta 41 çıktıktan sonra ne kadar süre sonra doktora gittiniz kesesi ne zaman oluştu ☺️Benim 20 çıktı da ne zaman gitçem bilmiyorum
Gzdmrt2905 Brn23 bana on beş gün sonra gel demişti doktor gitttiğimde keseyi görmüştük 😊tabi ben bu süreçte iki günde bir betaya baktırdım yükseliyoe mu diye aslında baktırma demişti strese girmeyim diye dayanamadım 🙈
ikra06_09 Benim adete 5 kala erken gebelik pozitifti kanda 16.5 adetmin geciktiği gün dr gittim 5 mm kese vardı yani dün
acemimuhendisanne vveraa bende merak ediyorum ama en az 2 gün daha bekleyip sabah deneyeceğim inşallah 🙂
Asyabuse Yorgunanne88 ben istanbulda yakınımda bi yere sordum haziranda bana 470 dedi neye uğradığımı şaşırdım hayırdır yanş dünyanın en basit testi idrarda bile çıkan bişey sonuçta sonra gittim acilden verdim kan takibini de öyle yaptım 😂