yasminnnnnnn acemimuhendisanne fazla mi damlattiniz acaba elinizde varsa tekrar yapın ilk idrarla ama
Asyabuse Yorgunanne88 ben istanbulda yakınımda bi yere sordum haziranda bana 470 dedi neye uğradığımı şaşırdım hayırdır yanş dünyanın en basit testi idrarda bile çıkan bişey sonuçta sonra gittim acilden verdim kan takibini de öyle yaptım 😂
Asyabuse acemimuhendisanne var gibi ama çok dağınık emin olamadım kuzum ya ama çok erken daha şimdiden öğrenirsen kese görüncek mi kalbi atcak mı stresi de zor valla 🥲
acemimuhendisanne Asyabuse gerçekten çok stresli süreçler takmasak herşey güzel olacak ama dayanamıyor insan 😊
Gzdmrt2905 Brn23 bana on beş gün sonra gel demişti doktor gitttiğimde keseyi görmüştük 😊tabi ben bu süreçte iki günde bir betaya baktırdım yükseliyoe mu diye aslında baktırma demişti strese girmeyim diye dayanamadım 🙈
Zeynepaydin20 acemimuhendisanne canım adetine daha varsa erken gebelik testi yap o daha net olur senin için
acemimuhendisanne Zeynepaydin20 az daha sabredebilirsem onu alıcam zaten 🙂 evde olunca dayanamıyorum diye almadım bugün 🙂