Erkek erken gösterir derler, benim ilk çocuğumda 11+5 te çok net pipi görüntüsü vermişti doktor, yine aynı doktora gidiyorum. Bu hamileliğimde 13+2 de baktı kız diyorum ama elbise filan almayın 16 da net bakar gösteririm dedi karnımı sarsıp bi şekilde bakıyo benim doktor bilmiyorum saklıyorsa kızdır büyük ihtimalle