Bereninannesi Cağnımm anneler 17+3teyim yarın bebeğim nasip olur da kendini gösterirse cinsiyet öğrenicem bu haftada cinsiyet %100 sonuç verir mi? Değişme ihtimali var mı? Bunları merak ediyorum tecrübeli annelerden yorum bekliyorum teşekkürler ☺️
yigitinannesiiiii Bereninannesi gösterirse bence netleşir ben 16+5 te öğrendim doktorum bi kere bile farklı bişey söylemedi 32 haftalığız 🥰🥰
Aacemianne Bereninannesi deneyimli degilim ama 16.haftadayız. Doktor 12.haftada tahminde bulundu bir daha da bebiş bize kendini gostermedi. Ikilemdeyim sağlıklı olsun inşallah ama insan merak ediyor bir yandan 😀
Bereninannesi annelinkoo inşallah nazlı çıkmaz da öğrenirim Ya kesin sonuç almak İçin bu haftaya kadar bekledim ama zor dayandım valla 😅
mucize_bebekk Bereninannesi inşallah gösterir benimki 20+5 oldu dün doktordaydım hala kesin bi cevap alamıyorum sürekli saklıyor 🤦♀️😭
annelinkoo Bereninannesi ilk çocuk mu:) Allah hayırlısı ve sağlıklısıyla gönlünüzdekini versin, amin 🥰
yigitinannesiiiii Bereninannesi inşAllah Canım en güzelini yapmışsın bekleyerek erken öğrenip kafanı karıştırmaktansa zamanında öğrenmek en güzeli🥰
Bereninannesi mucize_bebekk saklamak nedir Ya 20+5 olmuşsun bi de amaç ne ki anlamadım çok saçma üzülme inşallah sen de en kısa zamanda öğrenirsin bak bebeğin etkileniyor biliyorsun ☺️
mucize_bebekk Bereninannesi sorma ya bilerek yapıyor sanki ultrasona kadar kıpır kıpır heyecan yapıyor ultrasonda tık yok ters dönüyo daha da görebilene aşk olsun yani iki hafta sonra tekrar gidicem inşallah öğrenirim ☺🐣
yigitinannesiiiii Bereninannesi amin inşAllah sen vişne suyu ve çikolata ye muayneden bi 10-15 dakika önce kıpır kıpır olur☺️
Bereninannesi Aacemianne 12.hafta zaten kesin sonuç vermez ki bence siz de kafanızı karıştırmamak adına bekleyin ama bebek de kendini göstermedi diyorsunuz ay inşallah benim bebiş de böyle yapmaz ☺️
Aacemianne Bereninannesi insallah oyle yapmaz. Cikolata ye doner dediler onu da yedim girdim önünü dönmedi bize 😀 2 ultrason boyle gecti. Heyecan da gittikce artiyor 😁
Bereninannesi mucize_bebekk oy maşallah ya inşallah sen de en kısa zamanda öğrenirsin hatta öğrenirsen sakıncası olmazsa bu postun altına yazar mısın meraktan çatlarım 😅
Mysngl Bereninannesi pozisyona bağlı canım ben de 17+2 yim 13te belliydi daha gitmedim bu haftada netleşir illa ki
D_Banutoklu Bereninannesi Ay sıpa demişsiniz Allah söyletti belki de erkek olacak🥰 Sağlıcakla gelsin de inşallah gönlünüzden geçeni versin Rabbim🤲🏻
mommytobe_ Bereninannesi verir canim bebek kendini guzel gosterirse doktor da isinin ehliyse degisme ihtimali cok az allahin izniyle
Bereninannesi mommytobe_ Rabbimin izniyle inşallah canım benim sağlıkla alalım kucağımıza hayırlısıyla ☺️