Dolunaybelinay Cigdemalp bakalım hangimizin bebiş i gelecek ilk 😂bnm ki nin hiç niyeti yok hiç belirti yok
Dolunaybelinay Aydnr ilk gebeliğim eşimle cok heyecanlıyız. Eşim benden uzakta doğum için gelecek insallah
Dolunaybelinay Kızlar bacaklarım çok kaşınıyor 35.Haftadan beri boyle hep kaşımaktan yara bere oldular sizde de oluyor mu
Buseeeeeeeee Son 14 gün doğurmak için elimden geleni yapıyorum ilişkiye giriyorum hurma kaynatip içiyorum yiyorum merdiven inip çıkıyorum yürüyorum nolur.dua edin bebeğim gelsin artık siz neler yapiyorsunuz
Dolunaybelinay Buseeeeeeeee bende dua istiyorum inşallah sağlıkla gelir bebişlerimiz 38 de doğurmak istiyorum ama hiçbir belirti yok malesef
2koftemom Dolunaybelinay aşırııııı yorucı bir süreç düşğn doğumdan korkuuorum ama bitsin diye de katlanırım buarada ped yada peçete koy altına nişanın falan gelirse anlarsın
Dolunaybelinay 2koftemom kesinlikle bende oyle düşünüyorum. Oturup kalkmak ta cok güçlük çekiyorum. Ellerim ayaklarım çok şiş bu bir hafta içinde 2 terlik yırttım düşünün artık
ayseyasin06 Dolunaybelinay şu an da gelmesi lazımdı bekliyoruz bakalım😂 yarın ultrasonda belli olacak her şey doktorum gün verebilir yatış için
2koftemom Dolunaybelinay az kaldı cok az kaldı takip et sen ped pecete koy altına nişan fln gelirse haberin olsun bnde artık valizihazırlıyorum tek nefeste biter inşallahh😘🤩🤩
[silindi] Dolunaybelinay ben bi ara uygulamada bebeğimi büyüttüm tıkladım bişey olmadı happy kids e geçti 😂 merakım gitti