Sevgi0478 Dolunaybelinay son 19 önceden korkmuyordum şimdi korkmaya başladım bebiş nasıl doğacak diye🙈çok da heyecanlıyım ilk olduğu için
Sybell Dolunaybelinay valla benim karnım yukarıda hala, sertleşme harici başka bir belirti yok. Hayırlısı bakalım, sağlıkla gelsinler
serife_eshabil0202 Dolunaybelinay son bi kaç gündür acayip bel ağrım var arada kasılmaların oluyor cuma günü kontrolüm var bakalım ne diyecek doktor
H-26 Doğuma son 32gun kaldı ve dün gece saat 02:30da nişanım geldi ve nişanı gelmesinde kaç hafta sornra sancı baslar bilgisi olan varmı
Dolunaybelinay H-26 kişiden kişiye değişiyor muş ve nişan gelmesi doğum olacak anlamına da gelmiyor muş açılma ve sancı gerekiyor sanırım. Yine de doğum a yaklaştığını n işareti