Mutlu-anne1 Dolunaybelinay bizim de son 18 rabbim sağ Salim kucağımıza verir bebislerimizi inşallah ❤️
efnandogamoms Dolunaybelinay Anin ınsallah Allah razı olsun canım Sende sağlıcakla kucağına alırsın inşallah 🤗
2koftemom Dolunaybelinay aşırııııı yorucı bir süreç düşğn doğumdan korkuuorum ama bitsin diye de katlanırım buarada ped yada peçete koy altına nişanın falan gelirse anlarsın
Dolunaybelinay Aydnr ilk gebeliğim eşimle cok heyecanlıyız. Eşim benden uzakta doğum için gelecek insallah
Dolunaybelinay Cigdemalp bakalım hangimizin bebiş i gelecek ilk 😂bnm ki nin hiç niyeti yok hiç belirti yok