Minikmucizelere Kafi yerlesme kanamasi olabilir bemde olmadi ama milletin yazdigina gore adetten bi hafta on gün önce oluymus inşallah güzel sonuclar alirsin gec dollenme olmustur belki iki uc gun sonra tekrar test yaparsın 🙂
Kafi Minikmucizelere bende öyle düşündüm hiç yaşadığım bişey değil çünkü yerleşme kanaması gibiydi ama en iyisi kan testi verip emin olmak
Kafi Deletedmom_15 denedim canım hatta baya bi su koydum beklettim geçmedi yarın bi kan testi vereceğim
gozdetrhn Kafi ben test yapıyordum hamile olmadan önce 2 gün beklettiğim oldu hiç 2. çizgi oluşmadı üstelik sizin 2 kere olmuş bence vardır tekrarlayın
Minikmucizelere Kafi aynn canım bi ver bakalım cok yenidir o yuzdendir bence bende cok silik cikinca 16 çıktı mesela bi gün önce versem çıkmazdı bile büyük ihtimalle
MinnieMouse Kafi canım bu kuruma çizgisi değil hayırlı olsun 🥰 sağlıklı güzel bir gebelik diliyorum 💕
meleklerin_annesii Kafi büyük ihtimalle öyle olmuş aynısı benim başıma da geldi ondan biliyorum hormonlardan dolayı pozitif görünüyor olabilir
meleklerin_annesii Kafi sonucu bizlerde söyleyin olur mu merak ettim , inş gebesinizdir mutlaka kan testi verin