Canım benimde adete on gun varken yaptim sabahina ikinci çizgi çıktı normalde hiç cikmiyodu
Adete dört gun kala tekrar ypatim cok silik çıktı hemen öyle ogrendim daha yeni hamileligimi bence olmasa cikmazdi benim baya bi belkrtim vardi o yuzden on gun oncesinden yapmistim sabah cikti işte cizgi
Senin var mi belirtin