Kafi canım ben test yaptım tek çizgi çıktı cok üzüldüm sabah testı almaya gıtım baktım iki çizgi silik cikmis tabi umutlanmak istemedim bı tane test aldım yine ayni oldu 5 tane test yaptım aynı çıktı kahverengi akıntım oldu sağlık ocağına gıtım kan testi yaptım hamıle değilsin dedi doktor ben vazgeçmedim adet gunumdu zaten adetimin geçmesini bekledim bi hafta sonra test yaptım 2 çizgi net çıktı sağlık ocağına tekrar gitim hamilesin dedi şuan 7+6 günlük hamıleyım demek istedigim sabret ama asla vazgeçme ❤️