prenseslerblogg çok teşekkür ederim🙏🏻 Belki hiçbirimiz bilmediğimiz bir şey söylemiyoruz birbirimize ama son haftalarda gerçekten içimi dökmeye, birinin bana sakin ol demesine ihtiyacım varmış gözlerim doldu🥹💖 daha erken haftalarda olanlar okuyorsa ben de onlara bir tavsiye vereyim naçizane: sakın yalnızım diye düşünüp sizi huzursuz edebilecek insanları yanınızda bulundurmayın. Ben biraz da bu yüzden gerildim galiba. Eşinizin yeterince destek olduğunu düşünüyorsanız o kesinlikle yeterli.