Dilaraortacc1 24.08.22 de başım çok ağrıyor du sabaha kadar uyuamadim sabahta karnıma sürekli ağrı giriyordu kasiliodu dk tuttum 5dk da bir olmaya başladı yere oturunca geciodu 3 saat bekledim esimle gittik 12 de 6 cm açılma vardı doktor dedi yürü 1 saat eğil kalk hastaneden uzaklaşma bakalm 1 saat yürüdüm artık çok ağrıyor du midem çok bulaniyordu 8cm olmuş dogumhaneye aldılar devlete gitmiştim normalde özelde doğum yapıcaktim panikle dedi gözlem için çıktım odaya serum taktı sonra karnım a ara ara ağrı giriyordu sürekli çatı muanesi yaptılar 9cm olmuştu kendi açılmam ikindira ikindira 10 cm yaptılar ama çok kötüydü Süleymaniye Hastanesi’ne gittim tavsiye etmem akşam 8.33 de doğdu oğlum
Telefon dahi almadılar içeri tek bıraktılar kendi kendime doğurdum resmen 7 kişi geldi karnıma bastirdilar elimi kolumu bağladılar pskolijikmen çok kötüydü dikis attılar çıkarırken bebeğin eşi plesentayi parcalamislar tekrar açtı çıkardı dikti benim için bir felaketti bidahq olsa yapmam normal dogum ama hastaneden kaynakliydi bu