Bugün tam 39. Haftadayım doktor iyice aşağı inmiş açıklık var mı bakayım şüphelendim dedi gerildim mi ne oldu bir türlü rahat duramadım, kadıncağız ölçemedi. Canım sıkıldı biraz kendime çok güveniyordum şimdi doğuramayacağım galiba diye düşünmeye başladım. Doğru düzgün sancım da yok süreç uzadıkça geriliyorum. Doğumu kolaylaştıracak beni de sakinleştirecek bir formülü olan var mı hanımlar?