Benim ikinci gebeliğim normal de de tiroit hastasıyım beş yıldır ilacını kullanıyorum hamile kaldığımda 12 lere kadar yükseldi 100 lük ilaç kullanıyorum bir ayda düzene girdi şimdi artık ayda bir kez tsh bakılacak ilk gebeliğimde de çok yüksekti bir sıkıntı olmadı üç yaşında sağlıklı kızım var gönlünüzü ferah tutun düzenli endokrine görünün,