Senanur567 Eda06 2.24 çıkmıştı 2.50 altında olmasını istiyorlar diye biliyorum ilaçta vermedi bilmiyorum
Der_0 Senanur567 şu an değerin iyi zaten ama ilerleyen zamanlarda değerin yükselir ilaç kullanmak durumda kalırsın dikkat et yani
Eda06 Senanur567 ben ilk gebeliğim de tsh hormonum 2.66 çıkmıştı. Oğlumunda zeka yönünden manşallahı var. Doktor bana hiç yüksek çıktı bile demedi yani. Sende de sıkıntı olmaz
Sibelsisman Eda06 sizinki yine düşükmüş ama korkmanıza gerek yok benim de gebeliğimin ilk başında 15 idi . 150 mg ilaç kulllanıyorum hamilelikten önce de kullandım ama hamilelikte bebek tsh ihtiyacını anneden karşıladığı için yükselebiliyor. Her ay kan verip ölçtürün mutlaka . Ben şu an 36+3 günlüğüm . Çok şükür bi sıkıntı yok . Ama bu gebeliğimden önce yine yüksekti ve doktorum aşırı ilgisiz biriydi ilacımın dozunu falan yükseltmemişti kalbi durmuştu bebeğimin maalesef düşüğe de sebep oluyor . Bu Arada coraspin çok iyi geliyor pıhtılaşmayı da engelliyor bol bol kanı sulandıracak şeyler kullanın 😊
Eda06 Sibelsisman canım valla benim şansım sanırım doktorum oldu o kdar gebelere önem veriyor o kadar güzel ilgileniyor ki 2 hafta sonra tekrar bakacak hormonuma
Denizz4 Melek_Erten ilk gebeliğinizde kaçıncı haftada kullandınız ilacı , bebeğiniz sağlıkla gelmiştir inşallah 🙏🏼
Melek_Erten Denizz4 4. Haftada basladm direk. Ya ben biraz bilincix basladm aslında benim tiroid yuksekligi genc kızlığımdan beri vaddi. Ben onemsemiyodum hic aman diyordm ama bi doktor bana ilaci kullan hee evlilik cocuk planin vrsa kesinlikle kullan bebegin zekasinda sorun yaşarsınız demisti. O aklima geldi hic bırakmam artik. Kizim 14 aylk masalah hic bi sorun yok. Aksine babası fazla zeki dio. Simdi ikinci hamileyim aksatmadan içiyorum
eylulicten Benim once 4 cikti saglik ocağında. Doktor bakti bi daha kan verdim hastanede bu sefer 3 cikti. Dediki normal. Burasi istanbul bu arada.. sonra ankaraya geldim tekrar kan aldilar bu sefer cikti 7 hemen ilac yazdi. Haftaici 25 mg haftasinu 50mg kullaniyorum gecen ay 2.5 cikti doguma kadar da ilaca devam
Eda06 eylulicten bende bu şekilde kullanıyorum canım dozlarımız aynı bakalım 2 hafta sonra değerlerm nasıl çıkacak
Denizz4 Benim de gebeliğin 6. Haftasında 3,7 çıktı doktor 50 mg ilaç başlattı, bir ay sonra tahlil verdim bu sefer de 1,26 ya düşmüştü ama ilaca aynı dozda devam et dedi bana , sizce dozu düşürmesi gerekmiyor muydu kızlar ??
Eda06 Denizz4 bence değerin harika tam istenilen seviyede böyle devam etmelisin. Belki dozu düşürse yeniden yükselicek
Denizz4 Eda06 evet çok şükür ben de mutlu oldum TSH değerinin 1,26 ya düşmesine ama haşimato tanısı koydu çünkü anti TPO 573 çıktı bu sefer de , ilaçla kesinlikle devam etmen gerekiyor dedi
Gizemgksnmz baby3_ bu ay hamile olmayı beklemiyordum çünkü yeni işe başladığım için korunuyorduk ama sürpriz bir şekilde hamile olduğumu öğrendim 8 aydır deniyorduk olmuyordu. Koca ay 1 defa ilişkiye girdik onda da olacağı tuttu işte
Eda06 Denizz4 ay bi yeri düzeltiyoruz bi yer çıkıyo allah yardımcımız olsun eskiden annelerimiz bizi hastane yüzü görmeden doğuruyolarmış şimdi her yer hastane ama sağlığımız yok