Huriye1996 Eda06 benim 4 çıktı sonra tsh testi tekrarlandi 3e dusmus ilac falan vermedi doktor düşmüş diye.
Denizz4 Melek_Erten bana da doktor içmezsen bebeğin beyin gelişimi olumsuz etkilenir dedi , o yüzden hiç aksatmıyorum ben de çok şükür bir aylık tedavi ile de 1,26 ya düştü
Cennet-Kokulum Eda06 Ben 10 yıldır guatr hastasıyım. İlk hamileliğimde de ilaç kullandım. Şimdi de kullanıyorum. Haftanın 4 günü 50 mg, 3 günü 75 mg şeklinde kullanıyorum. Benimki ömürlük 🙁