Eda06 hıc korkma canım ıkıncı gebelıgımde gebelık boyu butun tahlıllerımde cıkmıs hıc kımsede bısy söylemedı ılac hıc kullanmadım ameliyata gırmeden 5 dk once ogrendım troıd hastası olduğumu hayır oyle bsy yok dyorum emımmısım dedı hemsıre bna doğumu yp ıstersen bı araştır dedı gerçekten soylegı gbı çıktı rabbıme cok şükür oglum suan 6 yasında ne zekasında nede gelısımınde hıc bır sorun yok ☺️