Yigitttt Gunbay 0.3 çıktıktan sonra ilişkimiz oldumu o akiam mesela ben acaba negatif çıktıktan sonra ilişki okuyosa ondan sonra mı pozitife dönüyo diyorum
Gunbay Yigitttt Hayır negatif olduktan sonra ilişkimiz olmadı muhtemelen biraz erken davrandım test yaptırmak için. 2 gün sonrasında zaten hemen çıkmazdı min 12 gün geçmeli diye biliyorum ilişki üzerinden
Minikmucizelere Gnbaby canım geç döllenme olmuştur belki iki gun sonra tekrar kan ver iki katına çıkmış olur inşallah 🤲
Yigitttt Gunbay birde 0.300 mü çıkmıştı cnm benim genelde negatifken 0.100 çıkyo bide 0.300 mü var yani
Yigitttt Gunbay anladkm canom 2 gün kala 0.300 çıktıktan sonra ilişkin oldumu peki ben böyle negatif çıkınxa axaba spnra ilişki oluyoda öylemi kalınıyo diye merak ediyorumda
Milosee Gnbaby bu sonuca göre daha taptaze anne adayisin canısı hayırlı olsun morelini de bozma doktor öyle dedi diye yükselir inşallah 😍❤️❤️
Gunbay Milosee @Gnbaby evet bence dee, moraliniz yüksek tutt. 2-4 gün gibi süreçte tekrar et testini. İnşallah güzel haberler alıp, sağlıkla bebişini kucağına alırsın 🙏🏽 Bizleri de haberdar edersin umarım. Sevgiler
Gnbaby Gunbay guzel dilekleriniz icin cok tesekkur ederim Umarim guzel sonuclar alirim bugun buna cok İhtiyacim oldugunu anladim🥺
Gunbay Gnbaby İçini ferah tut. Bak ben 0.300 den öğrendim ki negatif bir sonuçtu. Senin 5 ve üzeri umarım sağlıklı artacak güzellikler olacak, hayırlısıyla.
Gnbaby Zehross03 kasiklarimda ufak kramplar var sadece. Aslinda doktor ultrasonla karindan baktiginda kalinlasma goruyorum dedi cok umutlandim ama sonuc boyle cikinca baya sarsti.
Zehross03 Gnbaby gec dollenmedir belkide yumurtlamanı biliyormusun peki benim betan 0.28 ken asırı bel kasık agrısı cekiyordum ordan anlamıstım iki gün sonra 32 ydi yükselebilir
iki_tospik_annesii Gnbaby Kalınlaşma varsa muhtemelen hamilesin canım ☺️ 2 gün sonra kanı tekrarla herşey gönlünce olsun 🙏🌸
Gnbaby iki_tospik_annesii cok tesekkur ederim umarim oyledir. Netlesene kadar ki surec cok sancili. Hayirlisi olsun