Gnbaby arirangg hicbir fikrim yok 2 kere idrar testinde silik cizgi gordum. Ama beta 5 civari cikti ertesi gunde regl oldum zaten. 🥺
arirangg Gnbaby Canım bence sen kimyasal gebelik geçirdin. Test yapmasaydın, kan vermeseydin fark etmeyecektin bile. İlk hamileliğin miydi
Gnbaby arirangg hayir ilkinde 8 haftalik kalbi durmustu subatta kurtaj oldum. Simdi onlem olarak coraspine basladik. Bakalim sifa olsun insallah
Kalbim59 Gnbaby erken gebelik canım ama hamilesin bence 4-5 gün sonra tekrar kan testi yaptır yükseldiğini göreceksin