Biraz sabretmekte fayda var.
Benim 0.3 dü (negatif) 2 gün sonra 13.98 e bundan iki gün sonrasında 190 a çıktı.
Bu gün keseyi gördük.
İçiniz ferah olsun. Tabi doktordan daha iyisini bilemeyiz ama genel de en kötü senaryoya hazırlarlar.
Umarım güzel sonuçlar alırsınız. 💕🫶