Bebitooo happycat ben yorulmadim da tüm gün evdeydim ama ishal de oldum şu aralar çok o yüzden korkuyorum
Bebitooo happycat çektirdim iki minik sancı çıktı ama çok kısa çekti tam çekim bitti 5 dakika sonra kasildim
Nis Umran__37 kacıncı haftadasın ben tam 39+6 da grdi ve asırı kasıldı topallayacak sekilde oldm ve cıglık atmısım
happycat Bebitooo Bende de ufak sancılar çıktı ama bebiş çok hareket etmedi çikolata yedim şimdi birazdan tekrar nts ye alacak doktor.
Bebitooo happycat kalbi vs iyiydi sancıları acilde çektirdigim için doktorun yorumlasn dedi. Sabah aticam bakalım
Bebitooo happycat çok benzer durumdayım o yüzden seni bekliyorum bakalım ne cikicak 15 dakika çekti çok az çekmesine rağmen iki küçük sancı vardı ama hissetmiyorum işte nedense
happycat Bebitooo 2. Nts de bebiş hareketleri düzeldi. Uyuyormuş sanırım 😅 ufak sancılar çıktı yine. Yarın doktoru arayıp söyleyeceğim bakalım ne diyecek.
Bebitooo happycat amin amin bakalım seninki ne diycek atabilsem nstyi atardım sana ama resim ekleyemiyorum
happycat Bebitooo Sabah aradım kontrole çağırdı. Öğleden sonra kontrole gideceğiz. Kasılmalar dünkü kadar sık değil ama yine de oluyor 15 dk da bir falan. Sancım yok arada belimde ve bacağımda ağrı oluyor. Sen gittin mi tekrar?
Bebitooo happycat yok ya başka ilçede atar atmaz da nstyi gel diyor en ufak şeyde o yüzden atamadım cesaret edip 37deyum daha biraz daha büyüsün istiyorum