Bebitooo happycat yok ya başka ilçede atar atmaz da nstyi gel diyor en ufak şeyde o yüzden atamadım cesaret edip 37deyum daha biraz daha büyüsün istiyorum
happycat Bebitooo Benim de 37+4. Normalde 38+3 e doğum tarihi aldık ama bebişler beklemek istemezse yapacak bir şey yok 😅
happycat Bebitooo Hayırlısı ile sağlıkla İnşallah. Ben bugün gittim doktora sancı çıkmadı çok. Ama hala ayakta kalmakta yürümekte zorlanıyorum karnım sertleşiyor.
Bebitooo happycat bu haftalarda normal diyorlar genelde benimde arada gene sertleşme var ama sancı gelene kadar beklicem 38de muaynenem
happycat Bebitooo Zaten normal istiyorsun bence de bekle 🙂 ben sezeryan istediğim için tedirgin oldum