Delimavi Minikyavrumtirtil uzunluğu ile alakalı bişey demedi ama bi arkadaşımın kısa olduğunu tespit edip acil sezaryene almışlardı.
Delimavi Cutepet çok hareketliydi hala hareketli yeri az olduğu halde. başı aşağıdaydı 37den sonra dolamış kordonu
Cutepet Delimavi ay deme ya korkuyorum valla🤦🏻♀️ Doktora sordum. Yeri daraldığı için bu saatten sonra kordon dolanması zor olur dedi ama beni rahatlatmak için söyledi heralde. Çünkü dolanmasını engellemek için yapabilcek bişey yok boş yere kafaya takmiyim diye öyle dedi heralde 🤷🏻♀️
Canpolat Sarahh Biliyorum canım bebeğin nasıl çıktığını kordonlar başının üstünde şuanda başı aşağıda olduğu için yani kafasından önce kordonlar olmuş oluyor .
Canpolat Cutepet Oldum olası hareketliydi oğlum .Kuduruk gibi hiç durmuyor dolandığında da oynuyordu çok.Boynundan çıkmış hala öyle 37 haftadır kıpır kıpır canım🙂
Cutepet Canpolat ay deme ya korkuyorum valla🤦🏻♀️ Doktora sordum. Yeri daraldığı için bu saatten sonra kordon dolanması zor olur dedi ama beni rahatlatmak için söyledi heralde. Çünkü dolanmasını engellemek için yapabilcek bişey yok boş yere kafaya takmiyim diye öyle dedi heralde 🤷🏻♀️
Canpolat Cutepet Canım onlar istedikleri gibi takılıyorlar.Ne yaparsan yap İnan.30.Haftamda dolanmıştı 34.haftamda hala dolanıktı.37.Hafta oldum çıkarıp kafasının üstüne koymuş yüzünü karın duvarına öyle bi sıkıştırmış ki burnu ağzı poğaça gibi duruyordu değişik hal alıyorlar yani ben çıkaramaz o haftadan itibaren diyordum ama çıkarmış 🙂
Ecarve Semra41 çok haklısın bide her kontrolde asistan onlarda dalga geçer gibi gülüyordu direk dosyamız aldım çıktım ben
Ecarve Minikyavrumtirtil tabi yine sen bilirsin ama benim ilk çocuğumda doktorum özel yine aynı doktoru tercih ettim sezeryan zorunluydu ama sancın bi sıkıntın olursa gel iki tane kordon dolandı demişti senin kararın riske atma derim sezeryana yönel
Cutepet Canpolat doğru söylüyosun aslında boş yere evham yapıyorum ama zor bebek sahibi oldum o yüzden son haftalarda biraz telaş yapıyorum heralde. Sağlıkla doğsa bi rahatliycam🙈
haklisinesracim Minikyavrumtirtil Burada gördüğüm kadarıyla özel hastanede kordon dolanması normal doğuma engel ama devlet hastanesinde engel değil. Böyle degisik bir uygulama var 😄
Canpolat Cutepet Allah’ın izniyle hareketlerini takip et asıl hareket etmesi sağlıklı bebek anlamına geliyor 🙂Anlıyorum seni sağlıkla alalım kucağımıza inşallah 🤲🏻♥️
RehoGelin Minikyavrumtirtil kordonun nerede dolandığına bağlı benim oğlumda ilk boynuna doladı normal doğum yaparız çatın müsait dedi doktorum sonraki muayenede gördük ki hem kolunun hem bacağının birini dolayıp askıda kalmış öyle olunca acil sezeryana alınmıştım
Impossiblee Minikyavrumtirtil kordon dolanması ile annem beni sezeryan doğurmuş ama ben kordonu birkaç tur dolamışım yani riskleri aslında doktorunuz karar verir onunla ortaklaşa karar almalısınız ona danışmalısınız bakmışlar ki benim Kordon biraz fazla dolanmış beni sezeryan doğurmuş annem.
Alkor Oğlumu boynunda 1 tur kordonla doğurdum. Ama hem kafası büyük hem de kordon çektiği için uzun bir doğum oldu sadece, onun dışında problem yaşamadık.
hunilimom Minikyavrumtirtil küçük kızımı kordonlu doğurdum koltuk altından dolanmisti ama kordonu uzundu cuma günü yaptım