Minikyavrumtirtil Canım 30.Haftamda bebeğimin boynuna 2 tur kordon dolanmıştı .Doktorum çoğu gebelikte olabileceği o anlık sorun olmadığını bunun için stres yapmamam gerektiğini söylemişti ki bizim bebek 20.haftadan beri baş aşşağı 😀Dün 37.haftamda gittiğim de ise kordonu çıkarmış bu sefer de kafasının üstüne koymuş deli çocuk😀 yani benimde kafam karıştı normal doğururken önce kordonlar gelecek sanırım ele kafasıyla itleye itleye onları çıkaracak 😀 Kafasının üstünde bağırsaklar gibi biriktirmiş yılan gibi duruyorlar 😀Yani kaçıncı haftadasın bilmiyorum ama biraz bekle istersen benimki de çıkarmasaydı gene normal doğuracaktım .Şimdi yine normal doğurucam.