Aysef27 canım bazen Nişan gelmeyebilir diyorlar, su da doğum anında patlayabilirmiş senin açılman vardı sanırım bence erteleme sancıların sıklaştıysa git hastaneye. Duş alman iyi olmuş doğumu kolaylaştırır derler hep sancıların kaç dakika da bir yani bel ağrıların felan dakika tut eğer 3-4 dk ise hiç bekleme