Ben de 36+0 haftadayım benimde vajinama iğne batması gibi oluyor ve karnımın alt kisimlarinda baskı oluşuyor ama ara ara geçen doktora gittim ultrasonda çok Aşağıya baskı yapıyor açılman bile olabilir dedi seni muayene edeyim dedi ama açılma yok ve yumuşak mis vajinam onun yumuşak olması iyi birşey mi kolay doğum olacağının gostergesimi acaba ? 🙊