cansuturgut Aysef27 benim sancım çok az çıktı ama bende de nişan da su da gelmedi dediğin gibi iki gecedir ağrı çekiyodum hatta dün gece ağrıdan ağlayarak uyumuşum 😂 ama ona rağmen 2 cm sadece açılmam
Aysef27 cansuturgut hastaneye gitmek istemiyorum dogum degil gibi ama kasigim ve vajinamdaki batma hissi sanci hissi mahvediyor
Aysef27 cansuturgut nişanim yada suyum gelse kesin kes doguruyorum diycem yani ilk gebelik bide hicbisiy anlmaiyorum sancinin yalanci gercek oldugunu dinlenince geciyorsa yalancidir diyorlar ama ben dinlenaemde dusda alsam gecmiyo
cansuturgut Aysef27 bi de büyük tuvaletin gelmiş gibi hissediyomuşsun ama onu nasıl anlıycaz hiç bilmiyorum. Sancıların da sıklığına ve artıp artmadığına dikkat etmek gerekiyomuş
cansuturgut Aysef27 benim de kasığımda ve vajinamda batma hissi çok fazla ama sürekli değil ara ara oluyo aşırı bi baskı var. Yan yatınca bebeğin hareketlerini resmen bacağımda hissediyorum ama senin sancın geçmiyosa ve şiddetleniyosa bence bi doktora git
Aysef27 cansuturgut yaa kabizlik var gibi zaten ama dogum zamani isal olunuyormus bunlar ters olunca beni bisiyler durduruyor hastaneye gitme konusunda
Aysef27 cansuturgut bakalim suan hala cekiyorum esimde uyuyo kiyamadim agrim cogalip nefesimi kestiginde uyandiricam onu zaten bacagimi bile kaldiramiyorum uzerimi degistiremiyorum kasilip kalmakdan
Aysef27 cansuturgut ya yatirmak istedikleri icin gitmek istemiyorum sanci var diye durdurucaklardi bende doguyorsa dogsun istiyorum zaten haftasi onde bebegimin serimdu igneydi istemiyorum
Kubratugrulyldrm 40+1 🙄 hiç bir belirti yok sadece rahime iğne batıyormuş gibi hafifbir sancı oluyor arada nst dede sanncım yok zaten cıkmıyor ayy 4 gözle bekliyorum artık doğurmayı resmen stresten uyuyamaz oldum 1 haftadır ha geldi ha gelecek diye
cansuturgut Aysef27 benim doktorum direkt doğuma alıcak öyle bi şey olursa durdururuz falan demedi seninki neden öyle dedi ki acaba
Aysef27 cansuturgut bide 2 hafta gelisimi onde oldugu halde ya yakindan ilgilenmiyorlar devlet hastanesiyle ozel ister istemez doktor ilgisi konusunda eksiklikler var tabikide bide doktorum biraz tuhaf bi kadin hala çözemedim zaten toplasan 8 ay boyunca 7 kere anca muayeneye gittim piskolojisi degisik bi doktor cocugu olmuyormus sanirim oyle somurtkanki konusurken omu konusuyo anlamiyordun bile agzi zor kipirdiyo geriliyorum gidince
minikmucizemmmmmmm cansuturgut benim de Çarşamba kontrolüm var büyük ihtimalle yapar muayne diye düşünüyorum. 2 hafta önce gittiğimde bebeğin başı aşağıda kendini hazırlıyor demişti. Perşembe gununden beri de karnım baya aşağıda bugün hatta bizzat eşimle şahit olduk mideden 4 parmak aşağı indi
minikmucizemmmmmmm Aysef27 ayy sizi hatırladım ama dönüş yapamamistim tekrar yazınıza şuan nasılsınız
Aysef27 minikmucizemmmmmmm ya kasigimda ve vajinamda agri var ama ne nisanım ne suyum var aksama kadar yattim bugun hic gecmiyo dogumda olsa simdiye dogururdum heralde bazen cok siddetleniyo ne yapacagimi sasirdim yari muayeneye gitmeyi düşünüyorum ama uzerimi bile kendim giyinemiyorum esim yardimci oluyo aksam uzeri dus aldim belki rahatlarim diye kiyafetlerimi giyemedim