Demettello41 Hamilelikte küçüğün 9 ve üzerini geçmesini normal kabul etmiyorlar. Birde makine ölcmez olmuştu birkaç kez. Haftan erken olsa iğne ve ilaç vereyim git ama haftaya gün almışsın zaten tüp bebek cahil cesareti olur eve gitmen sonlandıralım bence dedi. Eşim annesine çıktı söyledi sonra tamam dedik aldılar beni hemen nstye bağlayıp odaya ordan 1 saate doğuma.