Ayayka Demettello41 hadi ya olsun en azından emin olmuş olursunuz tahlilde sıkıntı çıkmıyordur inşallah
Kahvesever Demettello41 ben😃 doğum yaptım gerçi. Ama sonradan yatıs yaptıkları icin sakin kaldım cıkmadı
Celiktss Evde tansiyonum 8/4 9/5 falan hastaneye ne zaman gitsem 13/9 14/9… hastane korkusu muhtemelen. Hatta dün gece 7/3tü 😀 iyi ölmedim dedim
Kahvesever Demettello41 tansiyonum cıkınca 1,5 saat tuttular daha doğrusu. Ama yatıs gösteriyorlar işte