Canım hic korkma ben hipertansiyon hastasıyım. Stresten cikan tansiyon atlatılıyor bir şekilde ama biraz güneş göreyim tansiyonum 16/9 dan asagiya inmiyor gecen gun muayene diye gittim yolda guneste kalip yoruldum. Tansiyon cok yuksek cikinca ultrasona girmeden dil alti verip tansiyonumun düşmesini beklediler hic telaş yapmayin beterin beteri var 🤣🤦🏼♀️