Ayseaysa Sumeyyeabdi benim midem hep yanmiyo ama yanincada hicbisekilde gecmiyo şu an mide yanması yaşıyorum ne süt ne başka bişey kesmiyo
Sumeyyeabdi Azra41 maslalah canim geçen şeker yüklemesi yapıldı o günde cok kötüydü midem aşırı yandı ya sağlık ocagina danışayım bi ebeye
Azra41 Sumeyyeabdi en korktuğum şey aç karnına o şekerli şeyi içiliyor ya 😏 bende bu haftalar da yaptircam 🥺 korkuyorum …
Sumeyyeabdi Elifsntrk benimde bikac gündür aşırı var ne yersem yanıyor şekerli şeyler daha çok yapıyor bnde
Sumeyyeabdi Azra41 şükür çıkmadı boşa ictim bnde 400 ml limonlu gazoz aldı esim sağlık ocağından doktor söyledi sonlara gelince bitiremez oldum cok kötüydü ya
Azra41 Sumeyyeabdi banada tek gitme diyorlar bakalım eşimde ameliyatli .. napcam hiç bilmiyorum of of 🥺
Sumeyyeabdi Azra41 ac gidip onu iciyorsun canm 1 saat bisey yemeyip sonra kan veriyosun 1 saat sonra da geri sonuçlar çıkıyor bsiey olmaz inşallah 😙
Sumeyyeabdi Morkelebek26 evet hatırladım basta yakıyor sonra rahat oluyor mide gaviskon şurup aldım sağlık ocagina yazdırdım ebeye 🥰
zeynepikra_61 Sumeyyeabdi 27+1 cidden mide yanması berbat bir durum dün zehir gibi bir gün geçirdim gaviskon içtim yaramadı süt içtim yaramadı bol bol su içtim olmadı sabah kalktım geçmişti 🥵🙏🏻
Fatma0090 zeynepikra_61 bana hastanede Bi hap verdiler sabh ac karına o cok iyi geldi öğlen de Bi enjeksiyon gaviscon verdiler önce su iceceksen iç şurubu içince yarım saat bişey yene içme ki faydası olsun dediler
Fatma0090 Sumeyyeabdi 28+4 canım hastaneden taburcu oldum bugun Bi sorun olmazsa inşallah evde yatıcam
Rumeysa_2018 Elifsntrk vallahi bende aynı şekildeyim haftada bir geçmeyecek şekilde lansor içiyorum mutlaka doktorunuza danışınız tabiki gavuskon şurup bende asla işe yaramadı