Fatma0090 Sumeyyeabdi inşallah canım ilk gebeliğim de ikizlerime 23+2de erken doğum yaptım 10.13gün yaşadılar Kaybettim 😞 sezeryan doğum olmustu. Onları kaybettim ama inşallah bu da bırakmaz beni 🤲🏻
doee2022 Sumeyyeabdi sabahları aç karna 1 adet lansor içiyorum doktor tavsiyesi ile 1 aydır sıfır yanma 33+5teyim. Şurup falan asla fayda etmemişti
Sumeyyeabdi doee2022 bende ara ara oluyor nr yapıyorsa artık 1 ay sonra gideceğim coo artarsa sorarım doktoruma masllallah 🥰