Ozge_5516 Zaten sen hamilelik boyunca hep aynı doktora da gitsen ,dogurdugun gün kim nobetciyse o dogurtuyor sonuçta ,yani yine hamilelik geçmişine sistem dosyana bakarak ulaşacak , o yüzden kasmiyorum hiç ,gittiğimde güzelce baksınlar işlerini iyi yapsınlar yeter 🥰