Ozge_5516 Yoo neden kizsinlar , gittiğin her doktor ekrana bilgilerini kaydediyor ,bı diğeri bakıyor önceki muayenede sana ne yapmışlar ne istemişler,sen de minik bı özet geçiyorsun devamke , aynı doktora almaya çalışırsan Cidden alamazsın zaten , hiç öyle bı çaba sarfetmiyorum bi sorun yaşamadım