Simy maalesef ülkemizde doktor kalmadı hükümetin sağlık politikaları yüzünden bütün Doktorlar istifa edip ya özele geçtiler ya almanya’ya İngiltere’ye gidiyorlar benim de bütün tıp okuyan arkadaşlarıma Almanca kursunda onlar da gidecek yakında olan üç beş kişiye de zaten randevu açılsa bile saniyesini de alınıyor maalesef devlet hastanelerini bitirmek derdinde Suriyelilerin yükü ayrı her gün kaç bin tane bebek doğuruyorlar yani size muayene etmesi gereken doktor mülteci bakıyor ülkemiz ne hale geldi