Ozge_5516 evet biz de bulamıyoruz. Doktorları bir güzel kaçırdılar, övündükleri sağlık sistemi tam bir çöp. Neymiş eskiden sıralarda bekliyorlarmış. Eskiden sıra bekleyip muayene olunuyordu en azından. Binbir zorlukla bulsan gitsen tomografi/MR bilmemne için 3 ay bekleniyor. Sonuçları göstermek için bir daha randevuyla uğraş. Resmen parası olmayan özele gidemeyen ölsün sistemi