eylulmomm bence kendinizi korkutmayın. O dayanamadı diye sizin de dayanamayacağınız anlamına gelmiyor. Ben sancı odasındayken yan taraftaki sancı odasındaki kadın bağıra bağıra çekti sancıları, ben 5 saat suni sancı almama rağmen 1 kere bile bağırmadım. Doğumhanede yine yan taraftaki odadaki kişi bağırırken benim ıkınmaya odaklanmaktan aklıma bağırmak bile gelmedi, kesiyi bile tek dikişlik attılar. Kötü örnekler kadar iyi örnekler de var. Yani hiç kendinizi korkutmayın, olumlu düşünün. Hatta bence buradaki pozitif doğum hikayelerini okuyun biraz, belki fikrinizi değiştirir.