eylulmomm bu tarz şeylerden asla etkilenmesin her doğum bir değil aynı kişinin iki doğumu bile bir olmuyo. Kendi doğumumdan örnek verecek olursam ilk cocugumda param parça yaptılar hızlı şekilde açılma ilerledi iki gün sancı çektim ama. İkinci cocugumda 7 saat içinde sancı tam açıklık dogum oldu ve ilk 3 saat hatta sancim olduğu halde ağrı hssetmedm gülüp oynadım kızımla taki doğumdan 1 saat öncesi şiddetlendi ve apar topar hastaneye gttik hastane eve 1 saat mesafede 40 dkikada hastane önündeydik. Sandalyeye oturup acile getirmeleri ve orda kıyafetle dogurmam bir oldu dogum haneye çıkmadan sedyede şu gbi bir doğm nasip etsin rabbm tüm hamilelere