eylulmomm çok etkilenmişsin canım ya keşke duymasaydın….ama eğer sağlıklı devam ederse insaAllah normal çok iyi yani ben daha önce doğum yapmadım ama ablam da aynı anlattığınız kadın gibi bağırıp çağırmış ağrıdan o an ne dedigimi bilmiyordum beni sezaryene alın diye ağlamış normal doğumdan sonra ki iyiki de almamışlar diyor acısı çok oluyordur evet ama Rabbim yardımcı olacaktır eminim biraz zor görünüyor ama düşünmemeye çalış umarım korkuların geçer