Bizde 7+2 🥰 bulantı vs yok çok şükür çok nadir ama aşırı koku hassasiyeti yemeden içmeden uzaklaştım ister istemez.
Yorgunluk ve sürekli uyuma isteğide gitmiyor havalar da aşırı sıcak olması etkiliyor maalesef rabbim tüm anne adaylarımız yardımcısı olsun inşallah 🤲🏻