Dilaraa23 38+2 den durum bildiriyorum
Uyku 👎🏻
Nefes alma 👎🏻
Korku endişe 👌🏻
Doğum başlangıç 😖
Sancılar 😵💫
Doğmaya niyeti yok hanımefendinin tosbik kızım iki hafta ilerde gidiyor sezaryen doğum olsn istiyorum doktor normale zorluyor 🫠
Biraz dert anlatmak gibi oldu ama 🥹
En güzel ay 4 ve 6. Aylar arası sonrası zor ama yinede çok şükür 🤲🏻