canmyavrum Selimkemalinannesi bendede 2cm açılma var 38+5 teyim bebekte kanalda heran geksin diye beklitorm gelnezse 39.haftann sonunda suni sancıyla doguracm🙈
Selimkemalinannesi canmyavrum kendi isteğimizle alabiliyor muyuz suni sancıyı ben yarın doktora randevu aldım soracağım gerçi ama
canmyavrum Selimkemalinannesi devlette yok galiba ama özele başladm bn dogum için. Dr a söyledim ben 40 haftayı geçmesin istiyorm dedim annem uzaktan geleck fln eylüle sarkmasn dedim tahmini dogum 30 agustos gösteriyor . Dedi istersen cuma gel dogurtaym seni dedi😄 ben şok😳🤗 salı gel tekrar muayeneye konusurz dedi suniyle başlatrm dedi 2cm açıklıgım var bebekte kanalda
Selimkemalinannesi Tugceonur sezaryan da bir doğum şekli elbette neden karşı olayım Bebek kanalda açılma var nisan geldi sancı yok :) sorun gayet açık sancı olmadan nasıl doğum yapabilirim doğum korkusu olan kadınları saymazsak hepimiz hem fikiriz bu konuda normal doğum ister sizin adınıza üzüldüm gerçekten 9 cm ile sezaryan olmak durumunda olmanız can sıkıcı olmuş Allah herkese istediği şekilde doğumu nasip etsin inşallah
Tugceonur Selimkemalinannesi amin ya bu aralar herkes bi sezaryana karsi da i yüzde sordum 🤲🏻 hepimiz saglikla kucagimkza alalim
Selimkemalinannesi Duruuulina evet sancım olmadığı icin sadece bunu dile getirdim hanımefendi sezeryana karşı olduğumu vs düşünmüş elbette karşı değilim Allah herkese istediği şekilde doğumu nasip etsin amin
Selimkemalinannesi Tubiis_0 alttan muayene olduğundan beri sürekli nişan gibi gelen sümüksü kanlı akıntı devam ediyor sancım yok keske yarın doğursam 🤭♥️🤪
GoktugAslan Biz de 39 haftalığız yalancı sancılarımız kasılmalarımız ağrılarımız var ama gerçek değil ya ne zaman gelecek bebeğimiz çok merak ediyorum sabırsızlanıyorum
Selimkemalinannesi GoktugAslan 37 den sinra geçmek bilmedi gerçekten şimdide 39+5 olucam yarın doktora dicem doğurt beni diye 🤭
Selimkemalinannesi canmyavrum bende özele gidiyorum yarın randevu aldım bakalım benim doktor ne dicek geçen perşembe tetikledi belki yarın suni sanc verir
canmyavrum Selimkemalinannesi hadi inşallah istediğiniz gibi olur ve sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah🤲
Imaram3 Selimkemalinannesi ay bende sizin gibiyim ailece bekliyoruz elimizden geleni yapıyoruz 37+4 çünkü bebek kanalda ve bebek durdukça kilo alıyor doktorum dedi hareketlerini çoğalt yer sil squat annem geldi bizde korumasız iliskiye göremiyoruz canım çok sıkıldı ona 😣 hatta eşim icerde ben annemin yanında yatıyorum bu gece ilk gecemiz annemin geldiği. Yarın dicem ben yatağımda daha rahat ediyorum 🙄 napiiim ya hem kocayı öyle bırakmak istemiyorum hem benim doğumum için. Eşimde annemden çekiniyor haklı olarak. Sonra diyorum boşver onu da kendi haline bırak ama işte vesveseler de bırakmıyor beni
Merveerdmm Bende yarın 39+3 oluyorum. Hurma yiyorum, bütün gün pilates topundan inmiyorum, yürüyüş yapıyorum ama tık yok. Kaç adım yürümek gerekiyor ? Ben en az 5000 yürüyorum her gün
Selimkemalinannesi Merveerdmm bana doktorum minimum 5 bin adım dedi bende bugün 5 bin yaptım ama en az 7 bin yapıyorum şimdi hurma kaynattık onu içicem bakakim
Yagmur2712 Selimkemalinannesi simge duman diye bi kadın var ben onla pilatese başladım, ama ayrı videoları da var sosyal mecralardan bi bak, 38. Haftadan sonrası içim egzersizler söylüyor onları yapmayı dene bakalım işe yarayacak mı
Sevgibrs Yagmur2712 simge hoca benim de hocam beraber hamile platesi yaptık grupla çok tatlı bir kadın bahsettiğin hareketlerin ise yaradığını çok kez paylaştı demekki ise yarıyor 🙏
Selimkemalinannesi Imaram3 açık açık söyle doktor ilişkiye girin dedi sorry annem bunu kolay doğum icin yapıyorum de bişey olmaz cinsel iliski bende düzenli giriyorum faydasını açılma dışında görmedim ama açılma squatlar dolayısıyla da olmuş olabilir bilemedim
Imaram3 Selimkemalinannesi moralim bozuldu annemle samimi değiliz bu konuları konusacak kadar bende elimden geleni yapayım inanin bacaklarım ağrıyor squat yapmaktan akşama kadar pilatesin üzerindeyim ayrıca sıcak suya oturacağım yarından itibaren. Bende merak ediyorum ya acaba açılmam var mı yok mu. 38+2 de cuma günü kontrole gidicem doktorum bekliyor 40 haftaya kadar ama acaba önümüzdeki kontrol de bakar mı açılma var mı diye