Selimkemalinannesi eğer bebeğin durumu iyiyse sık kontrol ile sancının gelmesini bekle canım herkesin bünyesi bir değil tabi ama suni sancı da kolay değil en güzel kendi sancin ile doğurmak.Ben 34.haftada başladım 7 hurma yemeye.squat,yürüyüş,merdiven inip çıkma,perine masajı. Hergün sıcaktan iki kez duş alıyorum o arada belime sıcak su tutuyorum doktorumun tavsiyesi ile.Erken doğum riskim olmadığı için doktorum şimdiden rahim yumsatma işlemlerine başlamamız lazım demisti sende bunları dene nişanın gelmiş nasılsa yakındır insaallah sancının gelmesi