Selimkemalinannesi Kızlar 39+3 oldum nisanım geleli baya oluyor doktor bi kaç gün önce doğumu tetikleme icin alttan muayene ile bişeylerde yaptı fakat ne sancı var ne bişey düzenli ilişki duş spor da yapıyorum ama sonuç yok Hiç doğuracakmış gibi değilim Korkuyorum uykularım kaçtı artık sezaryan istemediğim için suni sancı isteyeceğim Pazartesi ama yaparlar mi bilmiyorum nolur dua edin bana varsa şunu yaptım doğurdum diyen söyleşin lütfen 😭🥺
123456fnda Selimkemalinannesi bence suni sancı isteme kendi sancini bekle eğer sağlık durumunuz iyiyse bebek ve senin. Hareket etmelisin merdiven inip çıkmak sıcak suyla duş almak çok işe yarıyor sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🥰
Gizem260 Selimkemalinannesi kelin ilacı olsa başına sürermiş 😅valla bende aynı şekilde 40+2 oldum hiç doğuracak gibi değilim 40+6 ya kadar kendisi gelmezse suni verilecek
Selimkemalinannesi canmyavrum 2 cm açılma var ama bebis yok nişan yöne gezi ama sancı hiç yok :( strese yaptım
Selimkemalinannesi Duruuulina bugün sabah 4 hurma yiyip 10 dk aktif yürüdüm 1000 adım akşama kadar 10 bin adım planım var bakalım ise yarayacak mi
Selimkemalinannesi 123456fnda günde kaç kere sıcak su duşu alayım peki bugün yine sümüksü kanlı nişan geldi 2 hafta oncede gelmişti hala bebis yok su gelmiyor sancı yok :(
canmyavrum Selimkemalinannesi bendede 2cm açılma var 38+5 teyim bebekte kanalda heran geksin diye beklitorm gelnezse 39.haftann sonunda suni sancıyla doguracm🙈
Selimkemalinannesi Gizem260 🥹 ya inşallah seni de beni de bugün sancı tutsun bi nefeste doğuralım inşallah
Sevgibrs Selimkemalinannesi bana da dua edin ben de aynı durumdayım 🤓 39+5 oluyoruz normal doğum için bekliyoruz bugün birsuru şey yaptım inşallah üçümüz de bu gece doğuralim sağlıkla 🙏🙏🙏🌺
Yasemiinny Selimkemalinannesi Hurmayı kaynatın biraz suyunu için ve yiyin. Düzenli hergün hurma yemeye çalışın
Selimkemalinannesi Yasemiinny hurmayı kaç dk kaynatacağım geçen içtim ama sanki dümdüz şekerli su gibi oldu posasini ne yapmaliyim İşe yarar mu cidden
Yasemiinny Selimkemalinannesi Vallahi ben 39+4 ken içtim bir kere daha sonra sadece yedim 40+1 de 5 cm açılma ile hastaneye gittim sancısız. Ben fazla kaynatmadım suyuda çok şekerli gelmemişti bana.
Gzde7171 Benden de ayni 40+1 doktor alttan muayene etti sıcak su , hurma , yürüyüş, merdiven inme cikma, adacayi herşeyi deniyorum ama yok yani ne acilma ne sancı 😏
Tugceonur Selimkemalinannesi neden sezaryana karşımısiniz ? Bunu şundan sordum kusura bakmayin bende 42 haftaya kadar bekledim sancimin gelmesini geldi 9 cm acilma ile normal dogumum basladi ama bebeğimin yuzu bana dönük oldugu için mecburen sezaryana aldilar yani diyecegim o ki normal dogum diye basladim sezaryan oldu allahin taktiri herkesin bunyesi bir degil normâl dogum icin tabiki herkes normal olsun ister ama sezaryan da bu kadar korkulcak birsey degil 1 yıl aradan sonra 2 inci sezaryanami olucam elhamdülillah . Suni sanciyi kolay zannediyorsunuz ama hic kolay degil ben yalavariyordum artik allahim canimi al diye ki aci esigim yüksek oldugu halde oyle kolay degil yani bunu bilin ananas tuketin ada çayı tuketin korunmasiz cinsel iliski dogumu baslatiyor
Duruuulina Tugceonur sezeryan sizin durumunuz gibi durumlarda bebek ters ise veya annenin catisi müsait değil ise ve acil bir durum oluştuğunda başvurulan o durumlarda çok yararlı olan bir ameliyat ile bebeğin dogurtulmasi yöntemi hanfendinin durumu gayet normal iken neden normal doğumu beklemeyip sezeryan i seçsin ki doktor normal önermiş onceligi kendi sancısı veyahutta suni ile normal i denemek olmalı sezeryan olmazsa zaten doktorun yönlendireceği bir ameliyatlı doğumdur
Selimkemalinannesi Tugceonur sezaryan da bir doğum şekli elbette neden karşı olayım Bebek kanalda açılma var nisan geldi sancı yok :) sorun gayet açık sancı olmadan nasıl doğum yapabilirim doğum korkusu olan kadınları saymazsak hepimiz hem fikiriz bu konuda normal doğum ister sizin adınıza üzüldüm gerçekten 9 cm ile sezaryan olmak durumunda olmanız can sıkıcı olmuş Allah herkese istediği şekilde doğumu nasip etsin inşallah
Selimkemalinannesi Duruuulina evet sancım olmadığı icin sadece bunu dile getirdim hanımefendi sezeryana karşı olduğumu vs düşünmüş elbette karşı değilim Allah herkese istediği şekilde doğumu nasip etsin amin
Selimkemalinannesi Tubiis_0 alttan muayene olduğundan beri sürekli nişan gibi gelen sümüksü kanlı akıntı devam ediyor sancım yok keske yarın doğursam 🤭♥️🤪