Hazal-karabulut1 Melekozkan41 daraldı korku heyecan her şey karıştı birbirine 🤦♀️ 2. Olmasına rağmen bir degisik hissediyorum
Melekozkan41 Hazal-karabulut1 valla bende de var heyecan korku endişe benim ilk olucak sabırsızlıkla bekliyorum oglusumu🤲🤲🤗🤗❤️❤️🌸🌸
TeoMom Melekozkan41 Ay inşallah benimde öyle olur şu an erken doğumdan korkuyorum 30ları görsem epey rahatlayacağım ve zaman daha çabuk geçecek🥰
Melekozkan41 Hazal-karabulut1 inşallah hepimiz sağlıcakla huzurla mutlulukla alalım evlatlarımızı kucağımıza inşallah 🤲🤲❤️❤️💙💙🌸🌸🤗🤗
Simy Melekozkan41 valla geçmiyor bı turlu geçmek bilmiyo sıkıldım sıcaklardan ve bir kızım var onu okula götürüp getirmek çok zorluyor özel eğitim aliyo benim kızım çok zorlanıyorum bı geçsede doğursam diyorum artık
ZeynepKaya27 Melekozkan41 yok normal düşünüyorum da normal dogumda 37 den sonra her an başlayabilir ya 38-39 da normal olsun istiyorum inşallah :) beklemekten sıkıldım 😂
Melekozkan41 ZeynepKaya27 🤗🤗 hayırlısı olsun inşallah vakti saatinde gelsin hepsi inşallah 🤲🤲🤗🤗🌸🌸❤️❤️
Melekozkan41 Canpolat iyi iyi maşallah bitti kızlar yav şaka Maka zaman su misali geçti gitti valla 🥲🥲❤️❤️🌸🌸🥰