Melekozkan41 Sevgiplt ayyy aynı gün doguruyomusuz bide 🤣🤣🤣 ben burdaki takvime göre 44 um ama bakalım daha normal mi sezeryanmi belli değil 🤗🌸🥰❤️
HavvaSonmez03 Melekozkan41 ayyy inşallah canım benim yaa 🥺bir an önce kucağıma alıp sevmek istiyom Sağlıkla gelsin inşallah bebeğin ❤️😍
Melekozkan41 HavvaSonmez03 çok teşekkür ederim canım hepimiz sağlıkla mutlulukla alalım evlatlarımızı kucağımıza inşallah 🤗🤗🌸🌸❤️❤️💙💙💙
Melekozkan41 aylinpalaa inşallah 🤲🤲 evet bende bı bian önce geçse oğlumu kucağıma alsam diyorum bide biraz daha dursun tekmelerini hareketlerini ozlicem diye de içerde dursun biraz daha istiyorum ama bakalım paşa bey nasıl düşünüyo bilemiyorum🤣🤣🌸🌸💙💙
Nzl_1999 benguuusk geçiyor cnm daha düne kadar bebeğim ne zmn dogucsk diye düşünüyordum 41+2 ikinci prensesim geldi şimdi ise kocamın beni aldattığını açısının ne zmn gecicdgini düşünüyorum
burcin24 dogumun nasil olucagi belli degil pazartesi belli olucak doktorumuz oyle soyledi. programa gore son 21 gün kaldı zaman geçmiyor hele ki geceleri sabah olmak bilmiyor..
Canpolat burcin24 Bizimde doğumun nasıl olacağı pazartesi belli olacak son 19 gün 🙈😀Hayırlısıyla alalım kucağımıza inşallah 🤲🏻♥️
durumoms2 Melekozkan41 aynıyız bizimde son 44 🥰 erken doğum riskim var ama bakalım küçük bey ne zaman gelmek ister 🤗
Hazal-karabulut1 Melekozkan41 daraldı korku heyecan her şey karıştı birbirine 🤦♀️ 2. Olmasına rağmen bir degisik hissediyorum