Melekozkan41 ZeynepKaya27 🤗🤗 hayırlısı olsun inşallah vakti saatinde gelsin hepsi inşallah 🤲🤲🤗🤗🌸🌸❤️❤️
Melekozkan41 Canpolat iyi iyi maşallah bitti kızlar yav şaka Maka zaman su misali geçti gitti valla 🥲🥲❤️❤️🌸🌸🥰
Canpolat Melekozkan41 100 den geriye hiç geçmedi benim için😀Kavanozlarca kışlık yaptım turşular yaptım buzluğa bir sürü şey yapıp attım ve atmaya devam ediyorum ama bana mısın demiyor dolaplara giriştim😀Belki doğururum 😀
Canpolat burcin24 Bizimde doğumun nasıl olacağı pazartesi belli olacak son 19 gün 🙈😀Hayırlısıyla alalım kucağımıza inşallah 🤲🏻♥️
burcin24 Canpolat 19 gün kaldı şuan normal doğum dedi doktor her an gelebilir yada 12 eylüle kadar bekleriz dedi 😊
-moms Zeyzeynep27 aynıyız canım benimde son 45 hatem Hastanesi yılmaz gencoya gidiyorum sağlıkla alalım kucagımızıa
90Gulsen90 Melekozkan41 teşekkürler 😍inşallah o zmnlara gelince bende yaşicağım şeyleri biliyor olucam az çok 🙏
Melekozkan41 90Gulsen90 evet 🤗🤗 biraz sabır zaman çok hızlı geciyo ama her şekilde tadını çıkarmak lazım aslında,🤗🤗🥰🥰🌸🌸💙💙
Simy Melekozkan41 valla geçmiyor bı turlu geçmek bilmiyo sıkıldım sıcaklardan ve bir kızım var onu okula götürüp getirmek çok zorluyor özel eğitim aliyo benim kızım çok zorlanıyorum bı geçsede doğursam diyorum artık
Melekozkan41 Simy evet sıcaklar gerçekten aşırı bunaltiyo maalesef zor Allah yardımcımız olsun hepimizin inşallah 🤲🤲🥰🥰🌸🌸
Melekozkan41 Canpolat 🤣🤣 kız bence hızlı geçti daha dün buraya son 100 yazdığımı hatırlıyorum 🤣🤣🥰🥰🌸🌸💙💙
Canpolat Melekozkan41 herkesin farklı demek ki bide ben gurbetteyim yanımda eşimden başka kimse yok oda nöbetçi çalışıyor tek kalıyorum 😀