Bora5832 gozdetrhn hamilelikle beraber vücut genişliyor benim hamile kalmadan önce kilom 50 şimdi ise 54 doğum yapalı 6 ay oldu ama üst bedenim genişlemiş yani basenlerde aynı şekilde ister istemez vücut genişliyor
nilsmomy gozdetrhn bende bende bütün pantolonlarım giyilmek için bir daha ki yılı bekliyor 🥲😂 inşallah yine aynı bedene düşersem😂🤲🏻 Şimdiden sıkılaştırıcı jel, korse falan bakıyorum hdhdh
Iremdemr gozdetrhn Canım 49 50 kiloyum ama giyemiyorum pantolonları şişlik var sanırım neden bende anlamadım 5 haftalık hamileyim
gozdetrhn Iremdemr off aynenn bende tartıda farkeder sanıyordum ödem şişlik ama farketmiyor da hiçbir pantolona giremiyorum anca beli lastikliler
Tugcebanu gozdetrhn 36 38 giyiyordum 60 kiloyken olmamaya başlayınca o evreden sonra hiç pantolon giymedim 🙈 elbise giyiyorum large large 🥳 efil efil oluyor 🧸
gozdetrhn Emily37 alt beden 38 üst beden xs ise özellikle elbiseler terzi gerekir 38 bedenin üstü de çok bol oluyo 🥺
Emily37 gozdetrhn tesettürlü olduğum için genelde elbiselerim bol zaten.Pantalon ve taytlarda 38 alıyorum
yigitinannesiiiii gozdetrhn 64 felan 31. Haftamdayım Ve 16. Haftama kadar kilo almadım hatta 1 kilo verdim ona rağmen giydiğim şeyin içinde rahat edemiyordum sonrasında zaten yavaş yavaş göbekte çıktı hiç giyemedim hamile taytı ve eşofmanı aldım
sunandfun7 gozdetrhn 52 kiloydum 64 kilo oldum 32 haftalıgız. İç çamasırı siparişi verdim xl beden aldım rahat olsun diye daha küçüğü olmazmış 🥶🥶
sunandfun7 gozdetrhn Evet ediyorum şeker ve karbonhidrattan elimden geldiğince uzak duruyorum gebelik şekerim yok ama yine de sağlıklı şeyler tüketmeye calısıyorum arada kaçamaklar oluyor tabi 😁