gozdetrhn 24. Haftamdayım 3 kilo falan aldım ama sadece standart beden beli lastikli pantolonları giyiyorum, 20. Haftama kadar normal kot pantolonlarımı giyebildim karnım büyümediği için ama oturunca falan bebek rahatsız olur diye lastikliye geçtim rahat ettim valla sığsam da giymiyorum 😂😂